Måndag

för en gångs skull så är jag rätt nöjd över att det är måndag. Jag har inte alls gjort många knop idag, fixat lite hemma med mina adventsljusstakar, har tre, en är trasig så just nu så är köks fönstret utan stake. Men det kanske inte gör någonting? Annars får jag väl kragtaga och köpa en till. Dock är det inte så mycket kökshäng hemma hos mig utan jag brukar mest hänga i mitt vardagsrum. Stormtrivs! 
 
Sitter i skrivande stund på jobbet, hinkar kaffe och ser på tv. Planen är morden i Sandhamn kl 21 men jag är lite sugen på paradise hotel kl 22. =P 
 
har haft en intensiv helg med många timmar på jobbet. Kom hem sent på lördagsnatten och somnade innan huvudet landade på kudden. Precis som det ska vara. 
 
Beställde förresten hem de vita skorna. Ångrar mig inte en sekund! löv, Lööv, löööööööv them! God jul Anna önskar Anna! 
 
Nu, mer kaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback