Tjena hej...

Nu var det väldigt många dagar sen jag sist uppdaterade min blogg. Antar att det beror på att jag inte har någonting att skriva om och att jag samtidigt har jätte mycket att skriva om men vet att fel personer är inne  här och läser och jag orkar inte längre med massvis med snack, missförstånd, misstankar och så vidare och så vidare. Så just nu och för en period framöver så kommer denna blogg och dess inlägg bli väldigt ytlig. Några enkla rader någon gång ibland. Någon bild kanske. Något tips kanske. Men ingenting personligt. För det har jag inte någon lust till att dela med mig av längre. Tyvärr. Risken finns väl att jag kommer tappa läsare men samtidigt så känner jag att det kanske är lika bra. 
 

Har iallafall haft en bra helg. Den innehöll krogbesök, både i Stockholm (Harry B James, Anchor) och Norrtälje. Fast i Norrtälje så var det "bara" Teatern i vanlig ordning. Men i goda vänners lag, öl och sjysst musik så funkar vilken sunkig lokal som helt. Träffade på många vänner under helgen och det värmer mitt hjärta. Även om man inte umgås längre, eller hörs, så hälsar man, skojar, skrattar och kramas när man väl ses. Antar att detta är "det vuxna livet" Alla har ju saker för sig, jobb, familj, hus och hem. Det är i princip omöjligt att umgås på samma sätt nu som vi gjorde när vi var 15-16-17 år.. Face the fact lixom. Men jag klagar inte.
 
sitter i skrivande stund på jobbet, har städat lite grann, fixat lite med andra ärenden och sitter nu och pillar med ipaden och dricker kaffe. Ska nog tjuva en lussebulle snart, sjuuuuukt sugen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback