Djävulens huvudvärk

... Jag har under större delen av eftermiddagen plågats av huvudvärk ... Det kom någon gång under eftermiddagen och har fortfarande inte släppt ... Dryga 6 timmar senare! Jag har försökt det mesta, druckit vatten, druckit kaffe, dragit en kartong alvedon (känns det som) Försökt vila en stund ... Allt utan framgång, det vägrar släppa! Jag har väldigt sällan huvudvärk så när jag väl drabbas av det så kommer det med en ordentlig kraft. Typ migrän varning? Mindre roligt är det iallafall och jag känner mig som ett uruselt sällskap här på jobbet.. =/







Dock är det en en j*vligt snygg tjej på denna bild.. Hehe! (ego) njöt ute i solen en stund innan huvudvärken sparkade mig i huvudet och jag var tvungen att gå in i den dunkla lägenheten igen.. >.<



Nu; Jordgubbar och Philadelphia Mjölkchoklad ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback