Happy Valentines day

Jag har firat kärleken till mig själv med en ordentlig sovmorgon, en stor kopp kaffe, en redig frukost och nu på eftermiddagen suger jag på en päronsplitt medans tvättmaskinen står och slår i badrummet.. Har i drygt en vecka nu näst intill struntat i att tvätta. Har inte känt att orken funnits. Men nu så.. =P



Köpte jättesnygga töjstavar igår som jag tänkte plåga mina öron med en stund och gav mig på att försöka börja töja här på eftermiddagen. Dock ville inte örat som jag ville, lyckades inte töja lagom mycket för att få O-ringen att sitta kvar.. Surt! Jag har fått en vision om hur jag vill mina öron ska se ut och just nu så kommer det garanterat inte se ut så.. Får se när jag gör ett nytt kragtag.


Annars är läget lugnt här på Landstormsvägen. Ska engagera mig i att styra middag tänkte jag. Men frågan är bara vad. Har lite kassler, avokado, och andra "omixbara" varor.. Skulle behöva handla. Men ja.. Motivationen är utom synhåll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback