Lägenhetsfix.

Börjar komma ännu mer i ordning i lägenheten. B var här och hjälpte mig borra upp en hylla dock så missade vi att jag inte hade några plugg så hyllan kom inte upp men hålen är borrade så det är ju bara att skruva upp hyllan när jag fått tag på ett par pluggar. =) Sweet!

Sov som en bebis inne i rummet oxå, brukar annars av oförklarlig anledning vakna alldeles för tidigt för mitt egna bästa om mornarna då jag är ledig, men idag hann klockan bli halv elva (??!) innan jag ens behagade att kliva upp! Hello normal dygnsrytm! Jag behöver ett visst antal timmar på natten för att kunna fungera normalt och som det ser ut nu så kommer jag nog börja få det ingen!

Känner mig som en helt ny människa! Pigg, glad och full av energi! Ska om några timmar iväg på ett kvällspass borta i Vallby. Men nu, kaffe och soffhäng! =D Så värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback