Måndag

Alltså, jag vet inte jag, men jag har börjat få massvis med stickningar i mina händer och armar nu på "äldre dar" kan lixom vakna mitt i natten efter ett par timmars sömn av att jag inte känner av min arm eller min hand. Sen kan känslan uppstå när jag är vaken också. Konstigt det där..!



dock börjar jag känna mig piggare nu, helgens snuva/hosta/frossa har försvunnit och jag känner mig inte längre lika tung. Håll tummarna för att det håller i sig. =)


planen för kvällen är en stor kopp te tänkte jag. Sen tidig sänggång eftersom jag börjar kl 07 imorgonbitti..





bjuckar på en bild på mig och min älskling <3 känns som om jag publicerat denna på alla medier jag är medlem på men strunt samma. =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback