Zzzzzzzz....

Efter en otroligt intensiv, känslofylld, glad, lättad, irriterad, stressad, vilsen och egentligen helt underbar kväll så är det nu dags för mig att säga godnatt. Jag har redan bäddat ned mig i sängen. Utan tv. Utan dator. Endast med mobilen men det kommer inte bli långvarit kan jag säga!!



Det känns som om jag har varit överallt och ingenstans ikväll, timmarna har sprungit förbi, och utan världens bästa bästis vet jag inte hur jag hade klarat kvällen! Hon är så förbannat awesome! Den bästa Ever!!


(kan inte länka när jag bloggar från appen.. Tror jag) (så jag kommer skriva ut hela hennes adress nedan..)



http://smokingcankill.blogg.se



men nu är det dags för mig att klippa mina blåa. Klockan ringer tidigt imorgon, klockan 07 ska jag infinna mig i Vallby! Sen är det heeeeeeeelg!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback