2013-01-27

Än är det fortfarande Söndag. Iallafall i ett par minuter till. Har precis trillat in efter ett kvällspass på jobbet, jag känner mig rätt mör. Rätt överkörd. Har jobbat dubbelpass två dagar i sträck nu och kommer fortsätta med ordentliga pass hela veckan.Känns bra att ha nått att göra. Det är inte jobbet som tär på mig utan allting runt omkring, mycket som sker, mycket på hemmaplan, mycket i mig. Mycket med allt. Kan utan problem räkna upp personer, situationer, saker och ting som jag finner så otroligt irriterande just nu. Direkt så hugger jag. Sällan mot den, det eller vad det nu är som orsakar mitt utfall utan jag hugger mot mig själv. I huvudet. Försöker trycka bort, trycka ned, tänka på glada saker, försöka se framåt och det går faktiskt! Tro det eller ej! Det kommer bli så jävla bra!
 

Har precis knäckt en bärs, tänker varva ned och slösurfa. Kika efter lite fina kläder och annat som jag vill ha men som jag inte kommer köpa. Titta kan man, men där räcker det. Har köpt en begagnad crosstrainer från en vän.  Så uppdatering av garderob/vår outfit får vänta ett tag till! =D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback