Me need new ink!

Alltså helt seriöst.. Jag är så törstig efter nytt bläck! Jag har en hel del ideer men inte alls lika mycket tid eller pengar. Men endå. Drömma kan man ju alltid göra!
 
Jag har ju 5 stycken. Ska försöka göra ett kragtag och ta kort på dem, imorgon kanske, påminn mig! Ska dock försöka googla upp mina bilder, för jag misstänker/anar att jag bloggat om alla gaddningar, eller? Har jag missat någon?
 
Den första, Sitter på min vänstra handled och föreställer mitt stjärntecken. En vädur.
Den andra; Sitter på min hals. Högra sidan, bakom örat. Och föreställer Lumphy från Happy Tree Friends.
Den tredje; Är placerad på min högra vad. En stor tribal med blommor och en liten fjäril, till större delen svart men lite färg i blommorna och i fjärilen, väldigt diskreta färger dock. Så jävla snygg!
Den fjärde; Mitt högra pekfinger. Ett lasersvärd från Starwars. =D
Den femte; Min coola bröstgadd. Ett musikinspirerat EKG med lite noter och ett hjärta i mitten.
 
Jag lovar att bilder kommer! Jag lovar! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback