Mycket planer

Jag har en hel del som jag vill göra om i min lägenhet. Först och främst ska jag se till att måla om väggarna inne i sovrummet. Från färgen silverpil till vitt. Vitt. Vitt. Vitt! Vackert! Jag har en stor tavla som ska upp på väggen sen och så ska jag införskaffa en slags rottingdivan/möbel. Mest för syns skull. Ett par färgglada kuddar ut till vardagsrummet, en byrå/förvaringsplats/box till hallen (synd att Ceasars kattlåda tar sån plats) men något smalt åbäke ska jag väl få plats med kan tycka. Väggen mitt emot badrummet ska få sig en makeover. Hittade en jättefin upphängninggrej i en prylbutik igår. Skruvar man upp den på väggen så finns det massvis med krokar som man kan hänga tavlor i. Det är en tanke. Tavlor med kort på, och andra grejer så. Får nog hänga den rätt högt upp, jsg har en vision.



Sen ska ju mina vita byråer in i sovrummet och väl där ska jag ha mina stora glasvaser med någonting i. Vet inte riktigt vad än, det löser sig. Men jag är ordentligt förväntasfull och redo för förändring. Säger ingenting mer om det...!


sitter för övrigt och försöker samla energi för en promenad till Ica. det är så kasst plogat här i området, skulle behöva ha en scooter! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback