Onsdag.

Imorse vaknade jag av att min väckarklocka inte gick att stänga av. Överhuvudtaget! Jag hade satt larm för jag skulle ju till käftis och laga min tand som jag bet sönder den 27 december. Hur som haver, mobilen skreeeek och jag kunde inte göra någonting för att få den att sluta, till slut så lyckades jag stänga av den helt och hållet. Startar om den och larmet går igång igen och det går inte att stänga av. Skit mobil! 
 
Kom iallafall iväg till käftis på utsatt tid. Fick komma in en hel kvart före oxå och det var ju bara bra. Sköterskan var väldigt rar mot mig, jag hade hintat lite om att jag hade en mindre (gigantisk) fobi för tandläkare, bedövnings-sprutor och borrning. (Jaa jag vet, jag har piercingar och tatueringar men det är inte alls samma sak) så hon var väldigt rar mot mig, berättade noga vad som skulle hända, frågade om det gick bra och allt sånt där, jag blev iallafall glatt överraskad över att besöket gick så pass bra som det gick. =) Stolt över mig själv oxå som faktiskt gick dit själv. Sist, för kanske två år sen så fick mamma följa med mig, för jag fick faktiskt panik!!! =( 
 
Så ja.. Nu vet ni det.. 
 
My dirty little secret. Rädd för tandläkaren.. Woho! Snart 28 år gammal...! =P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback