Länge sen. . .

Det var väldigt länge sen jag kände den sorten av frustration som jag känner idag. Tror jag iallafall, känns annorlunda typ jämt men ja. Jag är irriterad, frustrerad, sur och besviken, inte nödvändigtvis i den ordningen men ja ni förstår säkert! Har spenderat dagen i hagen först på kalas. Mysigt men blåsigt! Sen stal jag (jag fick faktiskt låna) Mr Bś bil och for ut till Riala och fikade med brorsan och hans familj, mina blonda, vackra brorsdöttrar sprang omkring på gården och fnissande och hade det toppen! Älskade ungar!








Nu har jag intagit soffläge här hemma efter att jag dragit en repa med snabeldraken och torkat golven. Hängt en maskin tvätt och städat badrummet. Jag anser att jag förtjänar en kall bärs och jag kommer att plocka en så fort golvet har torkat och det nuvarande avsnitt av NCIS är slut!



hoppas att alla mina läsare har haft en toppen helg! berätta gärna vad ni gjort.
jag menar 40+läsare omom dagen men knappt en kommentar. Jag är ganska säker på att ni har en hel del att säga till om !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback