Ny månad Nya tag

Här springer månaderna förbi med dunderfart! Ibland känns det inte som om jag hänger med, samtidigt som jag ser fram emot saker som är inplanerade på datum längre fram, så just dessa dagar då jag "endå inte har nått att göra" får gärna trilla förbi snabbare än kvickt! =P
 
Har haft en awesome helg! Jobbade en stund på lördagen och efter det taco mys med grabbarna i Hagen. Framåt kvällskvisten möttes jag upp med bästis och vi travade hem till mig för lite skräckfilm och mys ♥
 
Vaknade egentligen alldeles för tidigt på söndagsmorgon, men solen strålade och jag fick ett ryck och väckte grabbarna i Hagen, vi drog in till Stockholm för att kika lite på Redbull Flugtag, galet mycket folk! Strosade en repa i gallerian, besökte Lagerhaus, ett par andra små butiker, jag fyndade en ryggsäck inne på Stadium för 100:- och sen avslutade vi kvällen med bio. Dumma Mig 2. 
 
Och ja, visst, den var ganska rolig, och ja visst den är i 3D och det var inte så jätte mycket folk mest ungar och deras föräldrar. Men den var inte så pass rolig att asgarv ut i heeeeela salongen var nödvändigt. Inte överhuvudtaget. Okej ungar som skrattade och tjöt och sekunderna efter någonting roligt hänt på duken så skulle de återberätta, jag tycker det är helt okej. Men vuxna människor! Tacka fan för att jag inte går på bio så där skrytsamt ofta. Tänk er själva, en vuxenkomedi tillsammans med människan som kippade efter luft framför Dumma Mig 2... Gaaalet!! 
 
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback