Måndag igen.

Hamsterhjulet böjar snurra och vi är tillbaka på Måndag. Måndag heela veckan.. 
 

Har haft en awesome midsommar helg ♥ Så fort jag slutade jobba i fredags så åkte jag ut till bästis i Almunge för sill-lunch, mys, femkamp och oslagbart sällskap. Solen strålade, kunde inte bli bättre.
 
Rattade senare hemmåt och lämnade tillbaka bilen och deltog på "gårdsgrillning" vilket övergick i brännbollsspel med gårdens alla ungar och flera till, det hela eskalerade och övergick i lördagens aktiviteter. Fem/sju/tio kamp. Vet inte hur många grenar som genomfördes, men det tog heeela dagen! Med paus för middag kl 17 typ.. ^^ Solen sken med sin frånvaro men det regnade ju inte iallafall..! 
 
Drömde den sjukaste drömmen inatt.. Eller så sjuk var den väl egentligen inte, men jag drömde att jag hade blivit med bebis, sötaste i välden. Och livet lixom rullade på. Det var precis som vanligt bara det att det nu var en bebis inblandad. =) Sött...! 
 

Ska hälla i mig mitt kaffe nu och försöka vakna till, börjar strax jobba och jag har ingen koll på vart alla mina grejer är.. Nycklar hooo hooo? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback