Onsdag

Efter att jag nu dansat några varv med min snabeldrake, till tonerna av hardstyle och med tankarna på alla kompisar som åker iväg med MondayBar Black&White kryss i eftermiddag *avis* anser jag att jag nu är fötjänt av en gigantisk kopp kaffe i solen. Sitter uppe på min lilla uteplats och myser.



Har haft oväntat besök på min stora uteplats. Synd att jag inte var hemma. Men någon/några har iallafall suttit där och haft det trevligt. Jag menar, jag är väldigt ordningsam av mig och ställer in stolarna och gör iordning där nere när jag är färdig. Men de som hälsade på, tvärt emot. Som om de rest sig från sittplatserna och gått. Irriterande, konstigt och smått obehagligt? Fast egentligen ska jag väl vara tacksam? Jag menar, det hade kunnat vara stökigare? Eller ännu värre, de hade ju faktiskt kunnat sitta kvar när jag kom hem..? Undrar hur det hade varit? Hur hade jag, hade dem reagerat?



Det är i Rimbo det händer.. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback