Tisdags-craving!

Jag vaknade imorse och tack vare solen så är jag så otroligt sugen på att hänga i just solen. Parkhäng, uteserveringshäng. Kaffe, bärs, what ever! Jag vill bara sitta i solen och mysa! Hela dagen! Fast det står ju jobb på schemat idag så någon bärs blir det inte iallafall. Kaffe på min egna uteplats? Check! Måste kila ned till coop och köpa lite förnödligheter oxå, mjölken är slut. Inget kaffe utan mjölk!
 

Annars är läget stabilt, hade en sjysst helg tillsammans med Travis, B och kid2. Vi for in på marknaden (??) i fredags, eller ja, marknad och marknad. Kidsen åkte karusell så dem var ju nöjda. Hem, chillade och sen sova. Upp och jobba lördag sen styra in till Norrtälje igen för Custom Bike Show. Dock var det en mindre besvikelse, tycker inte alls att det var lika mycket hojar den här gången, eller har jag fel?
 
Söndagen var lugn, körde hem Travis på eftermiddagen och sen blev det spontangrillning med gänget här i hagen. Pinglan och hennes kids. Grillat är godast! Spelade fotboll och hade en allmänt awesome söndag. =)
 

Egoposade med Keisha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback