Detaljerad uppdatering

Har haft en alldeles ypperligt bra helg =) Jobbade till 16 i fredags och drog efter det hem en sväng och suitade upp.. Duschade, drog på partyblåsan, poppade musik och drack lite rusdryck i min egenhet =) åkte sen in till Norrtälje för kaka hemma hos Karin. Det kom en hel näve folk , Nadine, Benny, Annica, Micke, Jag, Karin, Charlie, Rasmus, Daniel.. Riktigt soft förkaka, drog en repa ned på byn, stannade förbi på bistro för ett par karaoke låtar sen vidare ned till teatern, dansade till stängning och fick sen skjuts hem av Annicas man. ^.^ Borta bra men hemma bäst!



På lördagen var det mest chill hela dagen, hämtade Nadine och Charlie ute i Penningby, skjutsade hem Charlie och tog med mig Nadine till Rimbo, hon skulle påska hos sin morsa, plockade upp Keisha runt åtta rycket och vi körde skräckfilmskväll i varsin soffa hemma hos mig, chips, Cola och varsitt täcke. Riktigt nice!



Brände ut till Almunge skogen i förmiddags för bästismys en snabbis och spenderade eftermiddagen tillsammans med mina föräldrar som kom och grattade mig i förskott. En alldeles ypperlig helg med andra ord. Love it!!




lördagens påskmat.. Våga vägra påskbord!! ;-)




Nu, Johan Falk och en kall bärs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback