skillnad på 'folk' & 'folk'

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Skillnaden kan vara stor eller knappt märkbar.. Sen väljer man ju själv hur man vill tolka det. Jag reagerar knappast på samma sätt som du, situationen sköts annorlunda, du beter dig annorlunda.. Kom inte och påstå någonting som inte stämmer, för du hugger bara dig själv i foten ju mer du "försöker" .. Det har gått för lång tid nu vettu.. Acceptans är någonting som för länge sedan stämplat läget. Iallafall från mitt håll.. Skulle jag annars låta fråga och vara intresserad? Tänk länge än vad näsan räcker någon gång. För ditt egna välmående.. Plz..?!







varför fortsätta försöka göra en stor sak av det? Valfrihet har jag hört att det heter? Möjligheten att själv välja hur man vill ha det, utan att andra kan påverka det val som görs.. Capish?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback