Söndag.

Planen för kvällen är soffhäng! Har en ask jordgubbar i kylen som jag tänkte mumsa på till någon film. Vet inte riktigt om det går någonting bra ikväll, har redan sett alla Falk filmer. Men kanske kan dra hem någonting.. Vet dock inte om jag orkar med skräck, faaast, jag börjar bli rätt van vid att se på sånt själv, så det skulle inte förvåna mig ifall det slutar med att jag bäddat ned mig med en skräckfilm! =P
 
Dock tänker jag försöka skönduscha någon timme först. Är seg och öm. Har inte sovit vidare bra på flera nätter nu och det känns verkligen! Måste börja försöka focusera på mig själv och mitt mående. Det här håller inte i sig!
 
Sååå, ja, har väl inte så skrytsamt mycket mer att berätta.. Alive and kicking som jag brukar säga =P
 
Bjuder på lite bilder från instagram. ^-^ Har förstått att det är en "fluga" att göra ett inlägg om instagramveckan som varit. Dock uppdaterar jag sällan instagram veckovis, det kan gå fleeeera dagar innan jag kastar upp en bild där eller så kan det dyka upp massvis med bilder samma dag. Så ja, jag kör på ett ax-plock från början till slut istället! =D
 
 
1. Jordgubbar med philadelphia marabou. Mums! 2. Vindruvor med philadelphia marabou. Mums! 3. Mitt ständiga sällskap när jag badar. 4. Fredagsdrink på jobbet. Vatten. Allt blir dock lite festligare med ett sugrör. 5. Egobild tillsammans med mitt hjärta Ceasar. 6. Ceasar tycker oxå om att dricka vatten med sugrör. 7. Liten Anna. 8. Jeremiah Weed. Systembolaget. Mums!
 
(synd att det "bara" kom upp ca 20 bilder från instagram. Trodde man kunde gå längre bak i det arkivet oxå men men... )
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback