Torsdag.

Jag har i princip varit ledig hela denna vecka. Välbehövt eftersom jag inte har varit helt hundra i mitt mående. Hade ju feber och huvudvärk tidigare, vilket resulterade i missbruk av alvedon, piggelin och sömn. Hamnade i en jätte konstig spiral/rutin och kom inte riktigt ur den ordentligt, men nu börjar det ordna upp sig. Har verkligen behövt den här lediga veckan! Har spenderat mina dagar med att dricka kaffe, bara vara, sticka på en neongul/grön baggy mössa till Keisha (börjar bli klar nu, glömde stickningen på jobbet i fredags och hämtade den i onsdags) och följt de vanliga vardagsprogrammen på TV. =P Ville väl mest göra en liten uppdatering på att läget är stabilt, ska försöka focusera och klottra ned ett ordentligt inlägg, ett vettigt inlägg snarast. Men känner mig så galet omotiverad just nu! Ha tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback