Måndag

Det gick inte så jätte bra inne på Gina, det enda som fanns av det jag ville ha var Clutchen och den köpte jag. Hittade lite Bas linnen oxå men det gör man ju alltid. ;-)







Var in i en annan butik, tänk lagerhouse eller liknande små krafs, hittade alldeles för mycket saker men begränsade mig och klev ut med en badrumsvåg/personvåg, små grejer till kiddon och ett mättat shopping behov. Dock vill jag tillbaka till den butiken igen så jag ska flirta med B nästa gång han ska Västeråsa, känns ovärt att åka dit bara för den butiken.. Eller? ;-)



Sitter nu på jobbet i korsdrag. Har passat på att städa, torka golvet och vädra ut medans resterande är på gymmet. Ska hitta motivationen till att slutföra det jag påbörjat men passade på att köra en uppdatering medans golvet torkar ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback