Drygt att vänta!!

 
 
 
nu tyckte jag att jag har väntat tillräckligt länge på "framkallningen" av min Gambia film =P jag har liksom inget tålamod. Skickade in kartongen med VHS filmerna i tordagskväll så jag kan iofs inte förvänta mig att den ska komma tillbaka idag, men man kan ju alltid hoppas. Och det gör jag. Hoppas alltså. Sen väntar jag  på ett par andra paket oxå så det kommer kanske komma ett om dagen nu hela veckan. Spm julafton varje dag..!
 
 
 
den här veckan kommer nog springa på relativt fort. Jag jobbar idag, imorgon och på onsdag, sen är jag ledig Torsdag och Fredag förmiddag. Kliver på ett kvällspass kl 18 på fredag då vi (hela arbetslaget inklusive brukare och vår kontakt från LaVita kontoret) åker in till Värta Hamnen för en resa med Bandit Boat. Jag är mest taggad över att Lillasyster ska spela, det ska bli kul att se dem live. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback