Smartskaft?

Var en repa till bolaget idag på eftermiddagen och köpte mig lite gottis. Det blev två cider och en kasse bärs till imorgon. Hur som haver så vill jag helst att min cider är kallare än kallast så jag stoppade in dem i frysen för att dem skulle vara kalla och goda, varpå jag glömde bort det totalt och det resulterade i typ sån där fryst dricka man kan köpa på tivolin och liknande. Slushies? Inte jättegod kanske eftersom kolsyran fryst bort men jag har ju en till som får stå och tina i kylen så kanske är den godare...! 
 
Imorgon är det fira Nadine som gäller, min present kommer inte hinna komma innan imorgon men jag köpte en annan sak som jag tror att hon kommer att gilla ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback