2013-10-10

imorse så kändes det väldigt rätt att ta på mig vinterjackan. Det smög runt isbjörnar på gatorna här hemma i Rimbo. den korta promenaden från Hagen och hem var iskall! Men sen hemifrån till jobbet var bara mysig. Musik i lurarna och en varm jacka. 
 
Jag har som plan denna tisdag, att efter jobbet trilla hem, städa, tvätta och slå in lite julklappar. Köpte etiketter på TGR och ska försöka få till lite fina "god jul" hälsningar på dem. Igår kör jag på brunt inslagspapper, utan massvis med krafs på, jutesnöre (heter det så) och så de där etiketterna. Kanske kan kasta upp en bild på en färdiginslagen klapp sen. Om jag kommer ihåg. Och orkar. 
 
Har inga bilder på denna padda så detta blir ett bildlöst inlägg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback