Att försova sig...

Att lyckas med konsten att forsova sig är någonting jag avskyr! Sen jag började jobba här i Vallby så har jag försovit mig två gånger. Och jag har infinnit mig på min arbetsplats Max 20 minuter efter att dagen har börjat. Är faktiskt rätt stolt över det endå. Skönt att bo granne med jobbet, slippa pendla, slippa stressa egentligen, slippa passa busstider och tänk nu i vinter!! Slippa vara med om att bussfan går sönder mellan Salmunge och Finsta!!! Skönt att slippa stå ute och frysa och vänta på att bussen är försenad. Och så vidare och så vidare. Förra vintern var det förvisso lite halv jobbigt att ta sig till jobbet även fast jag bor nära. För det snöade så in i helvete att när jag skulle harva till jobbet så hade jag snö upp till midjan!! Whats up with that? Hellre stannar jag hemma än simmar till jobbet denna kommande vinter. I shit you not! 
 
 
Förra vintern såg det ut så Här. På bilden ser ni min gamla bil som inte längre finns med oss. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback