Måndag

Idag har jag inte gjort många knop mina kära vänner. Jag vaknade vid typ tio och hade lite kamp (?!) i käken/munnen så jag tog en dos av mina värktabletter, täcket och lade mig i soffan och startade en film. Jag minns inte ens vilken film för jag somnade om och vaknade typ klockan två! Shit vad jag skämdes fast egentligen borde jag väl inte det. Jag menar jag hade endå inga direkta planer för dagen utan skulle kliva på ett kvällspass 18. Känner mig ordentligt utvilad nu iallafall och kommer inte ha några större problem att somna inatt. Är redan nedbäddad och redo.



jobbade långpanna igår och började sticka en ny mössa till kid2, blev klar med den nu på kvällen efter ca 15 timmars stickande.






Vad tycks? Svårt att ta kort på sig själv när det är mössan som ska stå i centrum. Jag är fortfarande sjukt svullen efter mitt tandläkare besök. Ful och osminkad. Inget filter!



natti natti! ♡♥♡♥♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback