Slutligen har jag bestämt mig.

På torsdagska jag dra ut min tand som gett mig så myckret krångel. Mitt slutgiltiga beslut gundas på att jag trots allt har (enligt röntken plåtarna) en visdomstand som ligger och väntar på att få plats uppe i min högra överkäke. Så istället för att kanske (förmodligen) behöva dra ut min eventuella visdomstand (när den får för sig att trilla ned) så drar jag ut min ordinarie tand och lämnar plats åt min visdomstand. Summa summatum = plus minus noll i saknad av tand. Sen vet jag iofs inte hur lång tid det tar för visdomstanden att tränga fram, men förhoppningsvis gör det inte allt för ont. Har ju hört vissa skräck historier samt sett små kottar få nya tänder och dem verkar ju inte allt för glada om jag ska vara ärlig. Men men. Skönt endå att det blir som det blir när det inte blev som det skulle

Nu ska jag fortsätta röjs här hemma, tvättmaskin nr 3 är snart klar, man kan ju undra vad jag har för slags kläder egentligen, eftersom jag trots ett helt badkar fullt med tvätt (häller allt där i när jag ska sortera inför tvätt) ändå inte lidit brist på nått plagg. Har med andra ord så det räcker och blir över. Mig går det ingen nöd på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback