Tisdag.

igår snodde jag ihop ett pannband till min kollegas son enligt önskemål. Typ. Jag hade inte dem färger som han bad om men tycker att de färger som jag matchat ihop passar prima ballerina. Har fått önskemål vs ytterligare en kollega som vill ha ett pannband men hon ska köpa sitt garn själv så jag väntar på den leveransen. Tänkte försöka mig på att kika in Patricias tutorial som hon lagt upp på sin blogg med. HTTP://smokingcankill.blogg.se det går inte så bra för mig att länka i denna app av någon anledning så jag skriver ut hela adressen istället. Och om det inte fungerar så kan ni titta längre ned i min högra menyrad, för där finns det oxå länkning till henne =)
 
så här såg pannbandet ut iallafall. Jag är nöjd =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback