2013-09-11

Idag där det så pass illa. Jag är rätt lättstött, vi var nere på torget och skulle handlà grönsaker men idioterna som jobbar där stod ju helt handfallna och gjorde ingenting. Orka rota runt i deras lådor? Sen så var väl inte kunderna som handlade där helt hundra heller eftersom de stod som fastvuxna i marken utan att röra sig. Nä men stå i vägen ditt jävla hjon!
 
jag behöver en kram! 
 

vi promenerade bort till Ica istället och väl där köpte jag två wienerbröd som jag smällde i mig när vi kom tillbaka, stunden senare högg det till i hela nedre delen av magen så jag antar att den "roliga" perioden har börjat igen. Där av mitt plötsliga sug efter wienerbröd. Skumt! Hur som helst vill jag inte ha nå mer.
 
jag vill ha en kram!
 

ett par timmar till på jobbet sen hem och soffläge framför en film med mitt Täcke. Awesome plan! 
 
krama mig! 
 
*känner sig liten, ynklig och ensammast i världen* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback