Teneriffa 2014. Klicka på bilderna för stor bild

Jag har varit vääääääldigt kass på att uppdatera bloggen. Speciellt under vår vistelse nere på Tenneriffa. Jag som hade planerat att blogga satan, kasta upp massvis med bilder och berätta om hur våra dagar såg ut. Hur bra gick det då? Jag skyller på kass internet uppkoppling, för det var det överlag. Även fast jag hade wifi i princip överallt!
 
Hur som haver! Here goes! (Så gott jag kan iallafall)
 

Vi lämnade Rimbo klockan 04,30 och for till Arlanda. Väl där möttes vi upp av en person från Vintersol som skulle bli med oss ned och hjälpa oss att checka in i grupp, dock var ju vi tre lite för tidiga så vi var först in på incheckningen och sen först in på flyget. Helt okej. Dock hade jag inte kunnat sova någonting så jag lyckades dygna och var vaken i typ två dygn i sträck känns det som... (Vaknade typ 10.00 på lördagen, sen infann jag mig på jobbet kl 02.00 på söndag morgon. Vi landade i Teneriffa typ 14.00, installerade L och sen oss själva. Kom i säng efter 00 rycket så alltså tidig måndag morgon med andra ord.. ) Gaaaalet vad kroppen orkar egentligen!
 


 
Mycket träning på vardagarna, schemalagda tider tillsammans med sjukgymnast och arbetsterapeften. Självträning, gruppträning (Handgrupp, pinngrupp) gym och pool.
 
 
När vi var lediga (jag och min kollega + hans sambo som kom ned på lite semester) så åkte vi på äventyr. Vi drog på Delfin safari, vi gick och såg solnedgången från ett berg, vi hyrde en bil och åkte upp på Teide. Aktiverade oss bäst vi kunde och det var riktigt intressant, spännande och kul. Jag har nu kört bil över i princip hela jävla Teneriffa. Enkelriktade gator! Höga backar, djupa dalar, snäva svängar och hetsiga spanjacker. Underbart.
 
Låter följande bilder tala för sig själva. Kommentera gärna!
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback