Söndag.

Jag drog en repa till Coop imorse för att köpa mjölk. Kan ju inte dricka kaffe utan mjölk! Hur som haver så är det dumt att gå omkring i butiken när man är lite smått bakis. Kom hem med rostbröd (jag äter i princip aldrig bröd) nutella (som är jättegott på i princip allt!) vattenmelon, blåbärskvarg, lite olika lyxglassar (Ben & Jerrys och nått annat märke) mjölk då givetvis och ja.. Har snart tryckt i mig en halv vattenmelon och livet börjar kännas liite lättare 😅



Igår hängde vi i parken en repa och åkte sen hem till Robert och spelade sällskapsspel och drack lite öl. Jag fick nog en släng av solsting eller nått för jag fick världens feber känning och powernappade i en solstol (i skuggan) på altanen. 20 minuter och ett glas treo senare så var jag på topp igen ☺😊 Man kan ju inte vara på topp jämt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback