Flytta?

Jag har suttit och spanat på roslagsbostäders hemsida en stund nu och kikat efter möjliga lägenhetsbyten. Visst, det fanns en tvåa på Ekdalsvägen som kan vara av intresse, men jag vet inte om den ligger kvar, eftersom det var väldigt konstig information gällande datum och så vidare. Samtidigt så vet jag inte hur man ska gå tillväga. Ibland kan jag känna nästan ångest över att min nuvarande lägenhet är så dyr. Samtidigt som jag älskar den. Jag vill inte flytta tillbaka till en etta. Det känns alldeles för litet för mig. Det är en riktig djungel det här, och dem lägenheter som RB tipsar om som är tillgängliga (som jag endå inte kan få eftersom jag har för låga poäng) ligger i Norrtälje och är lika dyra som min nuvarande lägenhet, så egentligen så spelar det lixom ingen som helst roll. Irriterande! Bostadsbidrag har jag inte rätt till eftersom jag tjänar så pass bra som jag gör endå men endå så är det dyrt.
 
dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback