Kaffe och chokladboll

Är efter en intensiv städ-förmiddag på sveagatan tillbaka hemma hos Nadine. Vi ska kaffa och trycka chokladboll. Efter kl 16 kommer det en kille till mig i Rimbo och hämtar mitt glasbord. Ska bli jävligt skönt att bli av med det!


Fyndade lite i Täby Centrum igår, kan kasta upp mer bilder om ni vill men det som jag är mest nöjd över är mina två flaskor med bubbel-bad från Sephora. 80:- styck och säkert värt var enda krona!






citron doft till vänster och mango till höger. Jag är sjukt nöjd!






en frän väska från butiken glitter. Ganska liten och med en liten "flärp" man man kan ha runt handleden. En party väska :-)






mobil fodral/plånbok. Sjysst mönster. Köpte ett guld glittrigt oxå ^.^ Kul att kunna variera känner jag.



Nu blir det kaffe. Snart är det lördag och vi har bokat båt, buss och buffé. Än så länge är vi 7 personer i ett sällskap. Sjukt taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback