Söndag.

Idag är det söndag och jag kan inte hjälpa att jag känner lite ångest? Ångest över hur livet ter sig. Ångest över saker och ting som jag jätte gärna är med och påverkar men som jag inte har någon som helst möjlighet att påverka. Jag vill så mycket men får så lite gjort. Kanske beror det på att jag inte har möjligheten till att göra det, folk säger lös problemet, du har alla möjlighter i världen. Men har man tillexempel ingen bil så kan man inte göra det som jag vill göra. Ja visst. jag kan gå, men det tar ju en hel evighet och när jag väl kommer fram dit jag vill så är det dags att gå tillbaka för att jag inte ska missa att komma till jobbet på måndag lixom. Hurra.
 
Jag känner mig låst, samtidigt som jag känner mig  ensam. Fri och upptagen. Frustrerande känsla.
 
Det ordnar sig nog tillslut. Snart är det dags att dra till Teneriffa. Känns toppen samtidigt som jag får lite panik över hur jag ska göra med Ceasar. Det ordnar sig, jag vet, men endå...
 
Nu ska jag dränka mina "sorger" i skorpor och varm oboy. Jobbar långpanna på jobbet idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback