Tisdag.

Ser fram emot resten av veckan med ett leende. Imorgon ska jag åka in till Norrtälje efter jobbet och träffa både Katrin, Tyra och Nadine, en tur på stan hoppas jag på, och det gäller ju att passa på att ses nu eftersom Katrin och Tyra flyttar lååååångt bort medans jag är på Teneriffa. *ledsen gubbe* Men jag får kragtaga och åka ned till dem i sommar. Svårare än så behöver det ju lixom inte vara, åka lite tåg är ju aldrig fel? Speciellt inte på sommaren! Ska även hänga med Nadine, har bokat in en häng/film/Chill kväll. Bara vara och bara hänga. Välbehövt!
 
Hur som haver, jobbar mest bara kortpass denna vecka förrutom Torsdag då jag är ledig, men då ska jag ju endå städa hemma hos morsan och farsan, så helt ledig kan jag ju inte påstå att jag är endå. Kul att ha nå att göra, dagarna går lixom lite fortare då och jag slipper sitta hemma i lägenheten alldeles ensam. Det märks på Ceasar att det börjar bli bra väder ute för han är väldigt sällan hemma nu mer. Han kommer in, äter och sen så drar han igen. Kul Katt!
 
Sen kommer helgen och då bär det ju av på en dagstur till Ålandet. Efter det Limitless uppe på Offenciven. Känner mig sjuuuukt taggad!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback