Måndag.

Idag så testkör jag datorn som vi fått via jobbet. Känns bra att ha en burk här med tillhörande skrivare så vi kan skriva ut dokument på en gång istället för att vänta på att dem ska skickas på post. Jag har roat mig med att installera och aktivera diverse program som vi kommer ha användning för men jag vill samtidigt testa på tangentbordet. Måste ju kännas bra när man ska skriva och greja. Bye bye handskrivna lappar. Jag är så pass skadad från allt datoranvändande (både under min gymnasietid och sen i "vuxen" ålder) att jag får skrivkramp av minsta lilla. Det är fan inte okej! Och därför så brukar jag sitta och pressa korsord och annat. Pratar jag i telefon så brukar jag ha ett litet block som jag bara kladdar i, just för att hålla den naturliga skrivmuskeln underhållen. Haha! Fail!
 
Hur som haver, snacka om att komma ifrån ämnet nu, hur som haver, så ja.. En ny dator ja. Loving it!
 
Annars så trillar livet på i vanlig ordning. Jag har för första gången på 10 år bokat in en klipptid. Så nu ska det bli ordning på barret. Jag ska låta dem klippa så mycket som det behövs. Tyvärr. Kanske inte klippa upp det till axlarna, men till BH bandet är jag säker på att dem kommer satsa på. Det vill säga drygt 2 decimeter. Men mitt hår är verkligen sjukt slitet! Så ja.. Sen kan det vara sjysst att ha sjysst barr inför Teneriffa, saltvatten och solsken har ju en tendens att slita ännu mer på håret så ja...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback