Söndag

Jag är återigen efter alla andra med typ 100 år och har nu börjat följa serien Äkta människor. En svensk science fiction serie. Riktigt sjysst faktiskt! Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Skulle behöva städa men min motivation är ju körd i botten. Jag har börjat plocka bland sommar kläder och lastat in i en halvtom garderob så det blir lättare (?!) att packa sen om det blir någon resa till Teneriffa. Att jag ska bli med står ju inte skrivet i sten tyvärr så man vet ju inte. Dock är det ju på planerings stadiet, schema ska göras, bokningar, boende. kontakt ska skrivas. Listan kan göras lång. Men förhoppningsvis blir det kul.

Ska fortsätta med min serie. Ville bara säga att jag lever =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback