Tisdagskväll..

Jag har (1000 år efter alla andra?!) Börjat titta på och fastna för serien "orange is the new black". A.W.E.S.O.M.E



M berättade om en sida online som man kan klicka hem massvis med serier från och dem avsnitten släpps där på dem sidan samtidigt som de släpps i Usa/Amerika osv osv. Nöjd tjej! *pekar på


Jag har mumsat majs och ägg till middag. Haha! Sugen ju! Åt en sen lunch på jobbet och funderar nu på om jag ska ta en kopp kaffe och en bit toblerone. Bara för att..







Ser oxå att min statistik forfarande ligger på samma stadiga siffra. Kul! Kom igen nu. Berätta för mig, hur har ni haft det? Vad gör ni om dagarna!






plockade bort julen igår och slängde upp gardiner. Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback