Vi börjar förbereda oss.

då har förberedelserna inför vårt besök på Vintersol som smått börjat komma igång. Vi har plockat med min brukares sommarkläder och lagt det det i hans resväska, skrivit en checklista. Jag har klickat hem en resväska till mig själv och tidigare idag så var vi in till polisen i Norrtälje för att ordna pass. Väl där så visade det sig att både jag och min brukare har giltiga pass. Han har ett pass och jag har mitt internationella ID kort. Så det blev helt plötsligt bara kollegan som behövde fixa sig ett pass. För honom blir det första gången utomlands. Spännande! 
 
Vi har inte fått nått datum än när vi ska åka men vi vet så pass mycket att det är till Teneriffa vi ska och vi ska vara borta i 28 dagar. Sw-ee-ee-t!! 
 
 
Annars då? Hade välbehövt häng med bästis igår, vi satt hemma i soffan och stickade och kikade på film. Käkade lunch på kebaben och bara trivdes, jag var hundvakt till Bulten en repa och han låg mest och trynade i soffan. På lördag blir det häng hemma hos mig, efter 13 trillar alla mina favorit brudar in genom dörren. ❤️
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback