Helgen .

Hade en riktigt bra helg trots regn och åska. Hade planerat en lång sovmorgon men lyckades inte nämnvärt. Det blir väldigt varmt inne i mitt sovrum på sommaren. När morgon solen ligger på så blir det över 30 grader. trots att persiennerna är neddragna. Jag startade dagen runt 09 och åkte in till Norrtälje vid lunch. Riktigt soft! Kramades massvis med en jätte pigg Adam, vi packade ihop oss och gick ner för att äta en tidig middag på pub hörnet. Husets ost & bacon burgare är ett säkert kort. Riktigt trevligt.










Vi stannade förbi hos morsan och farsan och drack lite rödtjut. Och på kvällen så tog jag och brorsan en spontanare ned till Little Dublin. Live musik och hoegaarden ♡ Sen blev det en repa förbi dg's där jag stötte på en näve vänner och när dem stängde så gick vi till G's. Tog sista bussen hem till Rimbo.



En riktigt lyckad helg! 😊



Det blir förövrigt en riktigt lugn vecka, jobbar alla dagar förutom Torsdag. Kragtag! På lördag har Åsa 30års fest uppe på offensiven. Maskerad med temat 80, 90 2000 tal ^.^ Jag är taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback