Fail

 
den där när man egentligen har massvis att vräka ur sig men man vet varken vart man ska börja eller hur man ska låta det skrivas. Typ så är det nu. Det är så otroligt mycket som snurrar i huvudet på mig men jag vet inte alls hur mycket jag ska skriva ut här eller hur mycket jag egentligen inte bör tala om. Är ni med? Det är därför det är typ 1000 år sen jag skrev. För jag egentligen inte vågar. För jag vet att helt fel folk läser, även fast det sällan är någon som ger sig till känna så får jag höra det på omvägar. 
 
skit samma känner jag. För jag måste la få ur mig någonstans? 
 
Så... Vart ska vi börja. Känns som om jag inte längre kommer använda mig av några direkta namn, inte heller utan första bokstaven i något namn utan nu får det bli mer siffror. Jag kommer ha koll. Och det är endå huvudsaken. 
 
Det får alltså komma inlägg som kommer handla om person 1. Sen är det fritt fram för dem som läser att hej-vilt tolka detta hur dem vill. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback