Ja eller nej?

 
Ska man försöka sig på att börja blogga igen? Alltså ingenting jätte avancerat utan mest inlägg från min mobil eller via tabben på jobbet när tillfälle ges. Jag har egentligen så väldigt mycket jag vill prata av mig om, det är så mycket saker som håller på att hända och det finns en gigantisk chans till förändring i mitt liv inom en snar framtid. Vart ska jag börja...
 
  • Jag lämnar ön. Singel ön alltså. Sakta men säkert, har för länge sedan bokat en biljett men det har varit lite olika förseningar och orsaker till att jag fortfarande inte till 100% kommit iväg, men nu så.. Nu börjar det bli ordning. 
Jag kan inte hjälpa att känna mig lite nervös. Lite fundersam. Det är fan inte lätt. En helt ny relation, med en helt ny människa. Hjälp! 
 
Men det känns bra, det känns så fantastiskt bra och han är så fin. Så rar, mysig, trevlig, alltså listan kan göras lång! Jag vet att jag tycker om honom och han tycker om mig. Och det är ju en väldigt bra början. 
 
Jag har tidigare blivit så oerhört jävla bränd. Alltså, galet. Jag har varit blind, jag har struntat i mitt egna mående och bara låtit "mycket negativa saker" hända och ske, jag har lixom bara gillat läget. Det är fan inte okej, jag vet det och jag är så otroligt tacksam mot min bästa vän som fick mig att inse att jag behövde rycka upp mig, ta mig ur, ta mig bort, släppa och gå vidare.. 
 
Det är det jag gör nu, det är det jag håller på med, jag släpper och går vidare. Och jag vet exakt vart jag ska.
 
vi får se om jag foststänger kasta upp inlägg här, jag vet inte än, har inte kunnat bestämma Mig. Kanske börjar jag om någon annanstans men samtidigt finns det så otroligt mycket historia i denna blogg, den går så långt tillbaka, första inlägget skrev jag någon gång 2007! Så det är ju inte bara tack och hej lixom.. 
 
Svårt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback