Hemma.

Hemma efter en kväll på jobbet. Jag måste verkligen lära mig att varva ned och även lära mig att kanske käka en sen middag / kvällsmål på jobbet med, för det funkar inte att komma hem typ kl 24 och försöka varva ned, käka någonting och sen hinna (förstår ni!! Hinna!!!) Somna innan det är dags att kliva upp igen för ett pass till. Jag ska alltså infinna mig på jobbet imorgon igen kl 08 och just nu är jag rätt uppe i varv, smått hungrig och funderar på att käka nått. Dock vet jag att om jag käkar så kommer jag inte kunna somna, kommer typ bli pigg.. Eller om jag inte äter så kommer jag störa mig på att jag är hungrig.. Alltid detta krångel..! Kanske borde börja med varm mjölk eller vuxen välling! Hela jag blir ju drabbad! Pallar knappt att kliva upp när klockan ringer för jag typ precis hunnit somna.. 

Annars är det bra här. Var ledig i helgen och var inne i Norrtälje. Åsa & Daniel gifte sig och jag var på deras vigsel, efter det så bar det av ned i socitets parken för att spana på bilar och lyssna på musik. Årets American Car show gick av stapeln. Träffade på min äldsta bror Leif och hans svägerska Linda. Vi käkade på pensionärs krogen (lanternan) och sen drog vi vidare till motor gården för live musik och dans. Landade hemma runt 02 tiden och somnade typ på en gång! 

Bilder utan någon som helst ordning. Typ! 

Bakis pizza på kebaben i Rimbo på söndagen. Tonys special! Bästa pizzan! 

Nu?! Film! Hello Netflix!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback