Mondaybar summer Cruise 2015

Alltså! Vilken asum jävla helg det har varit! Ja, jag vet att det snart är helg igen men om ni bläddrar ned till mitt tidigare inlägg så ser ni kanske varför jag varit lite off.. 

Hur som haver! Mondaybar Summer Cruise! Jävlar I min lilla låda! Vilket drag! Vilket folk! Underbart! 
Det var utsålt! Det var folk! Det var fest! Ångrar inte en sekund att jag åkte iväg på denna, iofs så kände jag bara 1 av dem 7 jag åkte med men kom hem med glada känslor! Vilket gäng! Galet! När båten lagt till i Tallinn på lördag morgon så var Benny snabbast med att knacka på min hytt och ville att vi skulle kliva av, dock var mitt sällskap rätt sega så jag och Benny gick upp på soldäck för en kopp kaffe (kaffe - kask blev det sen) och allmänt chill. 11.30 kom vi av båten och det var ändå rätt okej med tanke på hur många olika hytter som skulle engagera sig :) 
Käkade barnpizza på Vapiano. Ser godare ut än var den var. Tomatsås och mozzarella. Vem fan lägger oliver på en barnpizza? Aja.. dårar! Sen gick jag, Benny, Madelene och Jack till super alko och jag handlade lite gottigt medan de andra väntade utanför. Jack var med in och blev helt fashinerad över en tequila gold eller vad det var men sen när han visar dem andra två så talar dem snällt om att det var "vanlig tequila" Haha. Stackarn!  
Vi gick sen och satte oss i världens blåshål! Men envisa som vi var så ville vi sitta ute och dricka bärs. Bestämde även att nästa gång vi kommer tll Tallinn ska vi käka där, för där fanns det massa friterat på tallrik som såg galet gott ut! Speciellt om man jämförde med pizzan. Hur som haver, vi satt ute och drack öl, sen skulle vi in och pinka och upptäcker att det finns en rätt sjysst lounge på 3e våningen så vi bestämmer att vi ska parkera oss där och dricka drinkar. Sagt och gjort! Ingen av oss som spottar i glaset så att säga. Väl där fann vi lite wifi med så jag hade möjlighet att uppdatera instagram :) 
NÖJD KILLE! 

Sen drog vi iallafall tillbaka till båten. Kastade in grejerna i hytten! Hittade vårt sällskap och hängde på soldäck. Väl uppe på soldäck så blåste min Neon gula keps av Jacks huvud och rakt ut I sjön så förhoppningsvis har någon annan hittat på den :) Blåste satan! Galet bra tryck på golvet! Dansade ute hela natten och sen inne på både mainfloor och hardfloor. Mina fötter dödade mig dagen efter! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback